ktoDowiezie.pl - sklepy i usługi z dostawą do domu
Zbudowaliśmy i rozwijamy serwis tworzący największą w Polsce bazę punktów usługowy i lokalnych sklepów świadczących usługi z dojazdem lub dostawą pod drzwi do klienta. Serwis automatyzuje wiele procesów weryfikacji i pozyskiwania danych, operuje na współrzędnych geograficznych i umożliwa filtrowanie wyników.
System konferencyjny
Od podstaw zbudowaliśmy system konferencyjny umożliwiający rejestrację uczestników konferencji, zbieranie i zarządzanie zgłoszeniami
wystąpień konferencyjnych oraz obsługę recenzji. System również pomaga w zarządzaniu finansami (w tym przyjmowanie płatności on-line),
dojazdami, rozlokowaniem gości w hotelu oraz obsłudze konferencji w czasie jej trwania. Umożliwia komunikację z uczestnikami i recenzentami (wysyłka mailingów i maili spersonalizowanych).
System jest kierowany głównie dla organizatorów konferencji i wydarzeń z branży badawczo-naukowej.
Serwis typu C2B (Customer to Business)
Jako wykonawca części programistycznej tego projektu byliśmy odpowiedzialni za stworzenie platformy internetowej pozwalającej na nawiązywanie kontaktu pomiędzy klientami poszukującymi różnego rodzaju usług z wykonawcami (montarzystami) w wielu różnych obszarach. Zaawansowa wyszukiwarka zleceniobiorców bazuje na danych zbieranych przez aplikacje zewnętrzne, buduje wyniki na podstawie wielu różnych kryteriów, m.in. odległość od klienta, oceny wcześniejszych realizacji a także wielu innych cech mających na celu jak najlepsze dostosowanie wyników do potrzeb użytkownika oraz jego satysfakację. Serwis umożliwia pełne zarządzanie danymi użytkowników (klientów) oraz montarzystów. Budując serwis postawiliśmy duży nacisk na automatyzację różnych procesów.
Encyklopedia zarządzania Governica
Od podstaw zbudowaliśmy portal będący połączeniem serwisu społecznościowego i wikipedii,
wykorzystujący najnowsze technologie użyteczny przewodnik prezentujący
standardy i najlepsze praktyki zarządzania organizacjami.
Zaawansowane zarządzanie treścią, personalizacja treści, elementy społecznościowe oraz profile użytkowników to
główne cechy serwisu.
Do naszych obowiązków należała również migracja danych z poprzedniej wersji, a w późniejszym
etapie prace utrzymaniowe i rozbudowa serwisu.
Serwis lokalnej społeczności
Zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy serwis informacyjny dla lokalnej społeczności.
Główne cechy serwisu to rozbudowane zarządzanie treścią, wysyłka spersonalizowanych mailingów, moduły zarządzania wydarzeniami, katalogiem punktów usługowych oraz galeria zdjęć.
Serwis posiada zautomatyzowane procesy pobierania danych z serwisów zewnętrznych oraz publikacji informacji w mediach społecznościowych.
Do naszych obowiązków bieżące utrzymanie i rozbudowa serwisu.
Serwis pośredniczący w sprzedaży leadów
Jako wykonowaca części programistycznego tego projektu byliśmy odpowiedzialni za stworzenie aplikacji internetowej pozwalającej na sprzedaż leadów użytkownikom serwisu. Serwis składa się z takich elementów jak obsługa kont użytkowników, realizacja płatności internetowych, moduły importu / eksportu danych oraz wyszukiwanie danych z personalizacją wyników. Administrator serwisu ma możliwośc udstępniania indywidualnych ofert zakupu leadów wybranym użytkownikom serwisu. W aplikacji został też przygotowany specjalny moduł automatyzujący zakup leadów na podstawie preferencji użytkownika serwisu.
Porównywarka ofert hotelowych wraz z cashback
Współtworzyliśmy zespół odpowiedzialny za budowę silnika porównywarki ofert hoteli w różnych serwisach bookingowych. Informacje dotyczące ponad 800 000 hoteli są przetwarzane i pobierane w czasie rzeczywistym gwarantując zawsze aktulne dane. Na potrzeby serwisu została zbudowana unikalna baza danych o hotelach oraz popularnych atrakcjach i punktach geograficznych pozwalających na wyszukiwanie pobliskich hoteli. Serwis korzysta z API wielu dostawców i przetrwarzał duże ilości danych. W serwisie wykorzystaliśmy elementy machine learning do analizowania ponad 25 milionów zdjęć obiektów hotelowych. Serwis umożliwiał korzystanie użytkownikom z tzw cashback.
Firmowy serwis internetowy
Dla naszego klienta zbudowaliśmy nową wersję serwisu firmowego. Głównym celem prac było odświeżenie designu oraz wprowadzenie zaawansowanego zarządzanie treścią. Strona została oparta o nasz autorski CMS. Prezentowana na stronie oferta szkoleniowa, kalenadarium a także formularze zgłoszeniowe zostały w pełni zintegrowane z system CRM
Serwis informacyjny szkoły pilates
Dla naszego klienta zbudowaliśmy serwis informacyjny. Strona została oparta o nasz autorski CMS. Administrator serwisu poza standardowymi modułami otrzymał możliwość zarządzania szkoleniami oraz prowadzenie bloga.
System klasy CRM - Eventarz
Naszym zadaniem było zaprojektowanie, zbudowanie i utrzymanie aplikacji internetowej klasy CRM dla klienta z branży szkoleniowo - doradczej. Aplikacja zintegrowana z serwisem internetowym klienta posiadała kilka głównych modułów oraz rozbudowany system raportów. Kilkudziesięciu użytkowników korzystało z takich funkcji i modułów jak: zarządzanie szkolenia oraz projektami, obsługa procesów sprzedażowych, obsługa zadań i zdarzeń oraz przypomnień, planowanie grafiku trenerów, wysyłka wiadomości e-mail zarządzanie uprawnieniami. obsługa procesów sprzedażowych.